TAGGAD

Ikväll börjar danssäsongen igen. ÅH, SÅ SJUKT ROLIGT!!
Jag är otroligt taggad inför discon ikväll. Jag hoppas verkligen att det når upp till mina höga förväntningar. Jag och Anna kom fram till att börja på disco tillsammans, mycket roligare när man har en kompis med sig. Speciellt Anna. Hihi!

Gårkvällen spenderades med bland annat Johanna hemma hos Erik. Lite trevligt sådär! Blev inte en så jätte sen kväll, åkte hem någon gång innan ett och såg då på desperate housewifes med mamma.


jag och min kära anna


Kommentarer
Denna kommentar skrev: Sofia

hej klara! ville bara tala om att jag fortfarande läser din blogg! :)

2011-01-16 @ 18:58:46
URL: http://sofiagustafssons.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0