smink & smycken

Tänkte visa er lite utav helgens shopping. Har köpt lite mer också; en blus från JC och en massa presenter till Felicia men det visar jag inte nu. Kanske visar jag blusen en annan gång!


Fondation från Make Up store


Läppglans med lipplumping effekt, också från Make Up store.


Örhängen från Ur & Penn


Örhängen från Gina Tricot.

Sminket köpte jag samtidigt som jag blev sminkad. Jag älskar verkligen läppglanset, har haft det förut och det är min absoluta sminkprodukt favorit. Luktar jätte gott, perfekt nyans - genomskinligt men inte riktigt och får läpparna att se fylligare ut. Perfect!
Dock kostar det 260 :- vilket jag tycker är ganska dyrt för ett läppglans, men enligt mig är det värt det.

Puss

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0