min felicias dag



Grattis fina, fina vän. Idag är det din dag och vi ska se till att den blir riktigt superbra. En dag värd att tillägnas dig helt enkelt! Jag tror inte jag behöver skriva ett långt inlägg om hur mycket du betyder och hur mycket jag älskar dig för det vet du redan. Men samtidigt tror jag du blir väldigt glad om jag gör det. Så jag gör det.
Varsågod gumman. Här kommer det. Min kärlek till dig, nedskriven. Och såklart: På rim.

Det fanns en tjej i laget som verkade så galen och snäll. Felicia Lund, eller som vi säger - Fell.
Jag minns inte riktigt hur det började men någonstans där bland fotbollsplaner, korsnäströjor och allt det andra så fann du och jag varandra. På HG-skolan tog det verkligen fart, att du och jag hängde ihop blev liksom självklart. Och sen har det rullat på, vi har kommit varandra närme än vad man kan förstå. Du är den unga jag är den gamla. Du är den som vet vad du vill medans jag alltid måste famla. Du är spontan, jag tänker innan. Jag är flickan du är kvinnan. Du gillar blått jag gillar rosa. På gymmet är jag den som hörs flåsa.
Du yangar medans jag yingar. Du har horn och svans, jag har gloria och vingar.
Vi är olika på vissa sätt men på andra så lika. Vår vänskap ger i första taget inte vika. Vi är starka tillsammans och håller ihop.
Och med en sista mening och ett sista rop vill jag detta säga: Grattis Fellan, heja heja!!

Kommentarer
Denna kommentar skrev: FELI

ååååååååååå HELT UNDERBAAAART!!!!! love love love love love

2011-01-29 @ 12:20:36
URL: http://lundfelicia.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0