Detta trodde ni inte om mig

Kom på en rolig idé! Att jag ska berätta lite onödig information om mig själv som dom flesta av er kanske inte visste. Kul va!

- Jag kan åka skateboard. När jag gick på mellanstadiet åkte jag i rampen på skolan varje rast, blev lite småbra faktiskt. Min skateboard är rosa!
- Jag gillar att gå till tandläkaren.
- Jag har linser.
- Jag är historieintresserad och har alltid varit det.
När jag var liten var jag jätte intresserad. I fyraårs åldern och uppåt satt jag jätte ofta och kollade i vår Sveriges Historia bok och liknande.
- När jag är nervös pillar jag oavbrutet med håret.
- Innan jag dör vill jag lära mig att surfa.
Tror jag är en liten extremsportare innerst inne..
- Den här är lite pinsam men.. Min drömsport är att hålla på med cheerleading.
- Mitt drömyrke är att bli professionell ballerina.
DRÖMyrke alltså. Kommer tyvärr inte att hända. men man ska aldrig säga aldrig.
- Jag skriver dagbok.
- Jag älskar violgodis.
- Jag är väldigt mörkrädd.
- Jag hatar att frysa om fötterna,
när jag ska sova över hos kompisar händer det ofta att jag tar med mig tofflor.

Väldigt tråkig och ointressant information.. Men.. Alltid kul med ett inlägg!


bild som är långt över ett år gammal.

Kommentarer
Denna kommentar skrev: sanna

OMG!!!! jag är på din header, SJUKT stolt :D:D:D:D:D:D

2011-01-29 @ 15:06:07
URL: http://sannaericson.blogg.se/
Denna kommentar skrev: Anonym

Får man se lite skejtarbilder framöver?



"Historieintresserad"?



Läs dessa böcker....



http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=1565843436



http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9113018515

2011-01-29 @ 23:51:50

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0