Johanna och Klara

Inatt sov Johanna här. Vi hade en jätte trevlig dag igår som började på waynes och slutade med övernattning hos mig. Hon har nu åkt hem eftersom hon ska på träningsläger. Jag är avis!
Igår kväll såg vi på Titanic, en klassiker som jag faktiskt aldrig sett. Och jag förstår varför det är en klassiker alltså. Jätte fin och bra. Men fy sjutton vad jag grät!
-
Här får ni några bilder från fikan igår morse. En fika med en god vän måste vara den bästa start man kan få en söndagsmorgon, så himla mysigt!

Kommentarer
Denna kommentar skrev: anonym

"Klassiker"?



hahhahah....skräpfilm tycker jag....men tjejer gillar sådant.



Har du sett The English Patient också?



http://akas.imdb.com/title/tt0116209/

2011-03-01 @ 00:07:46

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0