Fredag, åh, härliga fredag!

God morgon. Idag är det fredag och det är vi verkligen värda! Så otroligt härligt.
Min dagsplanering ser riktigt bra ut. Åker till skolan och har endast en lektion vilket är bild som är jätte kul. Ska göra ett fotoarbete med min kompis Anton och jag är jätte ivrig! Sedan åker jag, Johanna, Johanna och Sofia till kupolen. Vi ska äta, shoppa, fika och ha det jätte bra. Senare ska jag gå på bio och se Trassel. Efter det får jag se, kanske blir det en skön blogg-hemmakväll?

En riktigt bra dag som ni hör! Ha en riktigt bra fredag ni också. Puss och kram!


Kommentarer
Denna kommentar skrev: Anonym

Bättre ljus och bildkomposition denna gång....bättre bild helt enkelt.



http://www.youtube.com/watch?v=wa2nLEhUcZ0

2011-02-05 @ 09:57:25

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0