en underbar dag
















Jag var ute och gick i ungefär femtio minuter på isen. Det var så otroligt vackert! Vädret går inte att beskriva på annat sett än underbart. Märta var glad och studsade runt över allt, nosade på spännande spår och åt på pinnar medans jag lekte med min kamera. Den är verkligen bra! Det är ju bara en digitalkamera och ändå blir det så här fina bilder. Super! Efter promenaden gick jag hem till min kära granne Hanna och hennes tjocka katt för ett sjukbesök. Vi tog en kopp the. Känns som om jag dricker the mest hela tiden!

Ut i friska luften med er! Ni kommer inte ångra det. Pusspuss

Kommentarer
Denna kommentar skrev: Anonym

Ute i naturen?



Nej, du har missuppfattat evolutionen.....titta på denna....öhhh.....vetenskapligt producerade video så förstår du bättre.



http://www.youtube.com/watch?v=ub747pprmJ8

2011-02-06 @ 15:04:08

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0