bordskick

Hej.
Sitter vid matbordet, sist kvar som vanligt. Lämnad av familjen.
Ingen orkar vänta på mig medans jag sitter och petar i maten. Skär allt till minimala biter som jag gömmer under ett salladsblad.. Och sedan slänger. "Åh vad mätt jag är.. Åt allt utom det här sootora salladsbladet" säger jag för mig själv, fast högt så alla hör. Nejdå jag skoja bara. Fast det var tråkigt för man får inte skämta om såna saker.

Nu till allvaret!

...
..........
....
.

.


.......


Och så fanns det inget allvar ;pPPpppPPppPPp

Kommentarer
Denna kommentar skrev: anonym

Men usch.....dumma Klara....inte skrämmas så.....inga fler sådana bilder.



http://www.youtube.com/watch?v=BlK62rjQWLk



2011-02-23 @ 23:19:43
Denna kommentar skrev: S

Svar 1: hahah jaaa. Vad vare för film vi såg hos mig när nora jävlades så du lev ledsen? haha åhh :(:(



Svar 2: Finaly!!! Kommer nog bli skeetasnygg tjejen!!

2011-02-23 @ 23:27:27
URL: http://kraftsamira.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0