Åh vilken underbar dag

Smsade Sofia för att hon skulle hälsa till vår lärare att jag skulle bli sen. Svaret jag fick var "Alltsåååååå vi har ingen franska :) ". Franskan är inställd! Jag behöver inte stressa! Vilken bra start på en bra dag.
Idag är det torsdag, veckans favoritdag om man bortser från helgen.
Torsdagar går så fort förbi och jag har så mycket roligt att göra. Träning, hälsa på mina morföräldrar och i samma veva få i mig lite föda, träning igen. Och sedan.. Är det fredag. Och det betyder att i morgon klockan 11.30 efter historian så har jag lov. absolutly amazing.
Såhär glad blir jag.

Kommentarer
Denna kommentar skrev: Sofia

så jävla asbra!!!!!!!

2011-02-24 @ 19:22:19
URL: http://sofiagustafssons.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0