ett adventsrim.

Godkväll tomtenizzar, kompisar och alla jag nånsin kännt.
Idag är det fjärde advent

Idag har jag fått några klappar, närmare bestämt två,
var på ett julklappsbyte med mina kära vänner små.
Jag fick en ljuslykta och en sexig trosa i typ siden
mumsigt med underkläder från "sexy by sweden"!
Dom ska jag bära och känna mig fin,
tack för presenterna kära Caroline!
Det var dock synd om sjuklingen Dahle
men du får din present i morgon på matten, *¿vale?*

När jag kom hem igen tog jag tråd och nål
lagade Ivans jacka där det fanns några hål.


Nu ska jag ta itu med plugg, skola och allt lärarna mig sänt
Jag ville bara önska en trevlig advent.


Hejdåååååååå


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0