outfit eller liknande

Vet inte om man kan kalla detta outfitbilder men detta var i alla fall vad jag hade på mig tidigare i veckan. Och en random bild när jag dricker festis, men jag tyckte jag var lite charmig på den.

I övrigt har jag och Matilda kommit fram till att börja svära mindre. Just nu låter vi som äckliga tjejer i mjukisbyxor och cigg i handen från en stockholmsförort. Så skärpning på den språkliga delen för oss.

Ikväll är vi hemma och myser. Har hållt på med sjuka grejer som kanske kommer upp här sen... Får se. Vet inte riktigt vad folk kommer tänka om oss. Hehe. Nu ska vi kramas! Hejdå!

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0