fester under 11

I morgon är det dags! Sista festen 2011, första festen 2012. Nyår! Wiho.
Tänkte därför visa bilder från olika fester som kameran varit med under från 2011. INTE i någon direkt "fest-ordning" hehe
Först och främst, nyår 10-11! Bild från jennys blogg
Någon av alla Fannys fester mys i zoffan
Robin, Johan och Jackis 18årfest - här förfest hos Felicia
Robin, Johan och Jackis 18årsfest - VIP stugan
anna tog ett dopp
En förfest hos Fanny jag haffade jenk
Halloweenfest i höstas, jag var black swan
Rolig festkväll hos Jenny i sommras
Någon av festerna hos Simon
Legendarisk klassfest med min grymma klass
Johanna fick brillor på klassferren
en fest hos Linn, jag såg ut som en fjortis
fest hos olof fabian funderade över livet
Philip fyllde 17 <3<3<3
thomas hade fest och jag fick mitt berömda ärr
Kräftskivaaa och en hattttt
guzzar, skumpa, australienska grabbar och fest fest och fest i danmark
skolavslutning, anna kunde inte hålla tazzarna borta
jag och sofia fuckade ur. jag hade korsett och fick komplimanger
Där var några fester. Varsågoda!
Och hörrni.
GOTT NYTT ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0