det är jag värd.

Idag har jag gått på stan i flera timmar med mormor. Fem personer till över listan med julklappar kan jag nu bocka av. Jättebra! Efter shoppingen åt vi god middag på Banken. En väldigt mysig eftermiddag som ni hör.

Nu ska jag träffa min friend snygga Marcus. Om jag bara kan få tag i han vill säga!! Vi ska ut och gå tror jag. Plugget skjuter jag åt sidan idag. Because im worth it.........

Här får ni en bild på Marcus där han ser ut som en bloggare.

"Chacha fanz. Här sitter jag i solen och chillar med en islatte. Soooo niceee"


Kommentarer
Denna kommentar skrev: Philip S - Rawpixel

sv, åh tack så myket!



haha rolig bild :)

2011-12-07 @ 21:14:16
URL: http://rawpixel.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0