beslutsångest om kvällen fNizZ

Hej alla coola brudar och grabbar.

Skola som vanligt och efter det har det varit dans som gällt. Genrep inför helgens uppvisningar!

Vad jag ska göra ikväll vet jag inte. Funderar på att..

1: Vara hemma och göra ingenting. Typ äta godiz, surfaaaa på näääteeet och tycka livet är tråkigt. Sova i tid och vara utvilad i morgon.
2: Vara hemma och göra ingenting med en vän eller två. Typ äta godiz, se Shrek 4 och kramas.
3: Åka på en fEzT. Kan inte vara ute länge med tanke på att jag ska upp i gryningen vid nio i morgon. Värt?
4: Åka på en annan fEzT. Läs ovanstående. + att denna fEzt ligger lååångt bort. men den innehåller några favoriter dock?!

här får ni en skön bild

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0