tack för den här gången, Köpenhamn

Blåsor i händerna, skavsår på fötterna, ont överallt.
Hemma efter en lång dag av resande och en superbra Köpenhamnsresa med mina superbra vänner. Känner mig trött, sliten, glad, ledsen. Vill inte vara hemma! Vill vara på vårt vandrarhem i det minimala rummet vi delade med två italienare som mer kändes som en fängelsecell. Vill vara ute i höga skor och klänning och gå runt i Köpenhamnsnatten istället för att göra mig klar för att sova. Vill vara i vad som måste vara en av världens bästa städer!
Tack för den här gången Köpenhamn.
Nu får varm choklad avsluta denna kväll.

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0