Mest av allt



Mest av allt just nu vill jag se Oskar Linnros. Han står verkligen överst på listan för tillfället! 1 september spelar han i Stockholm, undrar om man ska ta ledigt? Problemet är att man bara har ett visst antal dagar som man får ta ledigt och jag kommer antagligen behöva dom dagarna...

Men vilja, önska och hoppas får man! Hoppas också han kan komma med nya låtar snart, kan verkligen allihopa utan och innan. Underbara!

Nu ska jag äta lite innan jag åker till jobbet. Headsetet följer med så jag kan falsksjunga högt till Ack Sundbyberg, dagarna går väldigt mycket fortare med musik i öronen. Ha en jättebra dag!

Kommentarer
Denna kommentar skrev: S

har ni bara ett visst antal dagar? :-O hur många då??

2011-08-16 @ 12:10:18
URL: http://kraftsamira.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0