hårt jobb framför mig

Nu har det kittlas i pysselfingrarna i flera dagar så ikväll tog jag fram pärlor, fjädrar, småsaker, knippstångar och allt möjligt man behöver.

Två styck örhängen har skapats de senaste två timmarna (ja jag är nogran och det ska man vara). Men nu avbryts pysslandet för lite sup-och-rök-paus. Hehe nej ville bara låta cool.

Men ska i alla fall på lite fest! Måste fixa mig så jag blir snyyygg ni veeet.

ska typ gå från det här.....

grå... trist... lite äcklig... och
- aooo.. wzup med ditt öga gIrLYy?
- Nej inget, osminkad bara.


till det här:

*fYrvErkIriER* Wow! Pangbrud! Wow! Läckerbit!
- Oj men är inte du hon den där Victoria's Secret modellen?
- Nejmen *fNizZ* du måste nog blandat ihop mig med någon, jag är bara Klara ju!

Har mycket jobb framför mig. Later!


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0