vad äcklig den såg ut på bild

Jag har som sagt inte bloggat på en vecka, så, vad har jag haft för mig?
Jo torsdag - söndag var jag i Sälen med Felicia, Jeanette och Eva. Riktigt härliga dagar med sol, skidåkning, bastu, god mat och fest var det. Ja, vi hade det suveränt!
(Bilder tänkte jag ladda upp i ett separat inlägg!!)
Sen så har jag varit i skolan som vanligt och igår, tisdags alltså, blev det hårdträning med syrran. Vi sprang till Lugnet dit det är cirka 8 km. Där solade vi solarium och sen simmade vi trettio sträckor. Mycket bra jobbat av oss!

Just nu så avnjuter jag lite morotssoppa som jag så händigt tillagat. En riktig kvinna är vad jag är! En husmor av högsta klass. Jaja.

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0