stadsrunda

Efter skolan tog jag en vända på stan. Håller låg budget nu men ville köpa en ny bh och en present till mamma som fyller år i morgon. Provade BHar på både H&M, lindex och gina tricot men hittade ingen som var bra. Så det slutade med att jag gick till twillfit och fick med mig en hem som gick loss på trehundra kronor. Lite dyrare än jag tänkt mig, men hellre dyrare än något billigt och dåligt. Hittade även en present till mamma. Och råkade krossa ett vånings-kakfat på indiska. Ja ni. Resten av dagen kommer spenderas åt plugg.

Puss


sitter vid mammas dator, fanns inte så mycket bilder så ni får en baaaalbild.

Kommentarer
Denna kommentar skrev: anonym

http://www.youtube.com/watch?v=y62OlGvC-bk

2011-04-04 @ 22:47:35
Denna kommentar skrev: anonym

http://www.youtube.com/watch?v=y62OlGvC-bk

2011-04-04 @ 22:48:29

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0