Svaren på frågestunden!!!


JOHANNNANAN: i like yourd bloggggggggggggggggg. har lite frågot som de skulle va nayys om du svara på :D vad ska du gå för gymnasium och känner du ngn mer som ska gå samma linije som dig?? Tack! :D Håller tummarna för dansestet. Ja om det blir det så en tjej som heter Lydia.
Vad ska dy ha på dig på avslutningsfesetn? En rosa supersöt barbiedröm klänning!
KRAAAAAAAAM

Isak: svara på den här! hur kan klara hitta alla snygga kläder? och sen tänkte jag om du vet något snyggt slälle till mig? (; Tack! Ärligt talat, kläderna hittar mig! Rädd att jag inte vet vad ett slälle är.

Isak:
Typ hur många läsare har du på bloggen?
Svar: Det varierar väldigt mycket, men just nu ligger det mellan 55 och 80 unika läsare dagligen. :-)

S: har du haft sex? Jag vill inte svara på sådant i bloggen. Förlåt om jag är tråkig men jag skrev det faktiskt redan innan jag drog igång frågestunden.
vad tycker du om skolan? Skolan, tjaa. Just nu är jag väldigt skoltrött! Blir nog roligare när gymnasiet drar igång :-)
vad är ditt dröm yrke? Att jobba som proffisionell dansare skulle vara en dröm för mig.
beskriv ditt dröm liv, man, barn, hus, bil, jobb osv. Okej.. Jag skulle bo i ett stort lyxigt hus vid havet. Pool och jacuzzi på taket.. Vräkigt, lyxigt men ändå mysigt och hemtrevligt. Jag skulle ha en het man med bra jobb som ändå har mycket tid att vara hemma. Han skulle vara bra på att laga mat! 2 eller tre barn, om jag får en kille ska han heta Philip, älskar namnet! Bil då. Tja inte så insatt men en röd eller varför inte rosa cab att köra runt med på sommaren och någon blankt och fint med tak på vintern. Jobb professionell dansare som sagt. Och så skulle jag ha en fluffig katt. Och en städerska.
vad fick dig börja blogga? Jag började blogga 2008, varför vet jag inte riktigt.. Har alltid tyckt om att skriva och skriver dagligen dagbok. Att blogga är ju som att ha en dagbok online, tänkte väl att jag lika gärna kan dela av mig av mina tankar :-)


Anna:
Hur kan du vara en sån cool brud/förebild/söt tjej? <3<3<3<3<3<3<3<3<3
Tar väl bara efter dig bruden. *fnIzZ* <3<3<3<3<3<3<3 Men det är ju som jag brukar säga, man ska vara avslappnad, vara sig själv och HA ETT MÅL!!!! Var som jag helt enkelt!!

S: favorit blogg? =D Jag läser inte så mycket kändisbloggar. Mer mina kompisars. Dom är bra!


Fellan: hejsan. kikade in här idag och upptäckte vilken mysig blogg! hihi :) jag har en fråga, hur gammal är du? du ser ut att vara 7-8 år ungefär:)hejdå hejdå:)
Nej men man får väl tacka för berömmet! Nej jag är snart 16 hejdå hejdå :) :) :)


Sanna:
hej! Hur gammal är du?
Hej! Snart 16
Vad är din favorit färg? Definitivt rosa.
Vilken mat gillar du bäst? Allt möjligt beroende på vad jag är sugen på. Sallad är alltid grymt gott.
Lägg ut recceptet på dom där gooooda rullarna du bjöd oss på förut i vintras :) Ja det skulle jag kunna göra någon dag! :-)


Rebecka:
Vad tycker du om bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var på Blogawards i höstas?
Tycker att det är en bra blogg och jag gillar deras tips!


Anonym: är du oskuld? Se ovanstående svar, väljer att inte svara :)

Du: vad ska du ha på balen? vem ska du gå med? Jag ska ha på mig en rosa drömbarbie klännig! Supersöt!! Bild kommer ni få efter torsdag, alltså när vi haft balen :) Jag ska gå med min kompis Tobias.


Maria:
Dröm yrke? Professionell dansare!
Bäst klädda kändis? Oj finns många! Men älskar Tyra Banks byxdresser. Och Elin Kling är ju alltid superfint, inspirerande och moderiktigt klädd! Gillar verkligen din klädstil också men du kanske inte räknas in som kändis? ;-)
Vad blir det på gymnasiet? Förhoppningsvis blir det dansestet!!
:D

Anonym: Tänder du på hästar? det verkar som det.. Ja eller alltså tänder ju på dig? ;-) ;*;*;*

Gustav: brukar du tända på dina kläder? Ja alltså vissa av dom är grymt heta. Mina kilklacksskor kan jag nog säga att jag tänder på.. Men om du menar tända som i elda mina kläder så nej, inte så ofta. Kul att du skaffat blogg nu gustav!!

Petra: Har du haft sex med nån i skogen? Nej det har jag inte. Känns inte det lite.. jag vet inte.. Älgigt?




Hoppas ni är nöjda med svaren dudes!! Annars får ni väl klaga. Nu ska jag göra annat viktigt. pussss!


Kommentarer
Denna kommentar skrev: Anonym

KLARA!

jag har en liten fråga, hoppas det inte är försent att ställa den...

MEN jag är lite nyfiken på ärret som du har på magen, hur fick du det ? :oo

2010-05-18 @ 22:49:28

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0