sol vind och vatten

Idag har jag lärt mig början på "Sol Vind och Vatten" på musiken. Fick pappret med text och noter med mig hem så jag kan träna. Låter ju så vackert så ögonen tåras.. nästan.

Om en timme ska jag på fotboll. Matilda frågade om jag ville med på premiären för Sex And The City efteråt och ja herre gud vad underbart det skulle vara! Men då kommer jag inte vara hemma förens kanske halv tolv ikväll och inte somna förens ett. Dålig idé med tanke på att jag ska upp vid 06 i morgon. Ska nämligen till den kungliga hufvudstaden. Tillsammans med min ''elevens val''-grupp. Vi ska gå på nordea banken och sen har vi resten av dagen på oss att göra vad vi vill. Wiho ska bli jätte kul!! Så tyvärr fick det blir ett nej till nya SATC filmen.

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0