klara heter jag

Hejhej. Klara heter jag om ni nu skulle glömt bort det?
Har trotts allt inte bloggat sedan kort inlägget i lördags.
Men nu var det så dags igen tyckte jag! :-D

Fredag-söndag spenderade jag i karlskoga som ligger utanför örebro hos min kära gamla vän Jenny.
Vi har bland annat träffat lite kompisar till henne, hon har lärt mig rida eftersom hon har egen häst (jag var awsomeeeeee..), vi har festat och så har vi helt enkelt umgåtts. Det var i alla fall en jätte kul helg, så roligt att få träffa bruden!


okej fan, jag misslyckades på bilden.. ser ut som om jag har jätte dålig hållning när jag i själva verket ville sitta lite bakåtlutad för att se ut som en cool och avslappnad brud.. fan.


Veckan hittills då. Tjaa vad finns det att säga.. Har varit en skön vecka!
Måndags hade vi sex & samlevnads dag, tisdag hade vi nationellt prov i engelska och fick sluta efter det vid 11 tiden och onsdagar är ganska sköna hur som helst. Så det har varit chill!


Idag när jag tjyvlyssnade på två randomkillar, som kunde allt om krig, på bussen så hörde jag ett ''jätte roligt'' skämt som den ena drog.
Vet du varför danskar är så sura och bittra?
För att när gud delade ut språken till alla så singlade han slant om vem som skulle få det sista språket, danskarna eller grisarna. Grisarna vann.
När hans kompis inte skrattade började han då att förklara skämtet för sin kompis. "Alltså grisarna fick det bättre språket, för danska är ju inte så fint.. alltså dom är sura för att grisarna vann.. alltså att grisar låter finare än danskar.. om du fattar."
Kompisen sneglade ut lite genom fönstret och harklade sig. Därpå fortsatte dom prata om andra världskriget och vapen.

hehehehe fail.


när vi ändå var inne på fail så....

NEJ SKOJA BARA NI ÄR SÅ FINA SÅ SÖTA VÄNNER.


Kommentarer
Denna kommentar skrev: Jenny Tropp

Tack själv gullet! Sjukt kul! :D



o personligen så tycket jag att random killarnas skämt var ganska bra hahah!

2010-03-19 @ 14:16:21
URL: http://jennytropp.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0