ett inlägg om förra veckan. och bilder.

Statisiken är låg. KONSTIGT!!! inte. Senaste inlägget skrev jag för en vecka sen. Somsagt, lite halvt uppehåll. Behöver en ny bloggdesign men jag har inga bra bilder till det så får se hur jag löser detta.

Förra veckan var det peace and love. Vilken vecka!
Jag har sett bland annat Miike Snow, Vampire Weekend, Donkey Boy, Lily Allen, Kent och inte minst Jay-Z. Vampire Weekend var överraskande bra. Nya favoriter på spotify om man säger så. Och Jay-Z nådde upp till förväntningarna. Sjukt mäktigt. SJUKT mäktigt. 
Jag har träffat många nya roliga människor, varit med mina kompisar, fått för lite sömn och hes röst. En toppen vecka alltså! Dock avslutades den inte så bra.
På söndagen kunde jag inte reda mig upp ur sängen. När jag kollade så hade jag 39,4 i feber, antagligen högre sen. Jag kunde knappt sätta mig upp, än mindre gå själv. Svimmade en gång, sjukt ont i halsen och så vidare. Trodde väl typ jag skulle dö? Dagen därpå var det bättre och idag ännu bättre. Skönt att vara tillbaka till livet.

Avslutar detta inlägg med lite bilder!














Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0