träna

Hej! Skolan var väl typ.. skolig. Fick se provschemat för de kommande veckorna. Fifan säger jag bara. En hel del nationella prov, en hel del vanliga + 2 rapporter som ska in. Vet inte hur jag ska räcka till och klara mig igenom terminen utan att sänka mig eller ge upp. Måste ju verkligen sattsa så jag kommer in på dans. Jag får kämpa som tusan!

Efter skolan åkte jag ner på stan med Matilda och Caroline. Vi åkte till arenan och jag dansade i spegelsalen i någon timme. Det gick sådär. Kunde inte fokusera över huvudtaget. baaaad.
Nu är jag nyss hemkommen efter fotbollsträning och ska hoppa in i duschen. ciao


kolla herå, var de inte verste träningsbilden jag hittade då? jorå


Kommentarer
Denna kommentar skrev: FELICIA

brun du var :)

2010-01-15 @ 15:36:09
URL: http://felicialunds.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0