Stockholm.

Hejsan. Idag har jag tillsammans med min syster och Linice tillbringat dagen i hufvudstan. Var en trevlig dag, gått jätte mycket, åt god mat och kikade i en hel del affärer. Köpte inte så jätte mycket, men några saker följde i alla fall med hem.


Volang linne. 99 :- carlings, ordpris 299.

Mysigaste mysdressen från någon liten affär. 300 :-. Jag vet att många tycker det här är det mest fjortisaktiga man kan ha på sig, men det skiter faktiskt jag i. Har alltid gillar sånna, speciellt dom rosa så är verkligen nöjd att jag slog till!


Snyggaste skinnbyxorna/tightsen. Ni får se dom på någon annan gång, så länge får denna super bild duga. 270 :- från ZARA.

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0