fem kilometer

Hej! Har just kommit in. Har varit ute i solskenet och åkt skidor, fem km, med mamma.
Det vra första gången på väldigt länge jag åkte. Åkte mycket när jag var liten men sen har det bara blivit mindre och mindre. Förra året åkte jag bara en gång. Men i alla fall var det jätte skönt! Roligt faktiskt!
Tror jag ska fråga Caroline om hon inte vill packa en matsäck och åka på värsta turen med mig någon dag, hon gillar ju också att åka. Skulle ju vara jätte mysigt.

Gårkvällen var trevlig! Vi tjejer var hemma hos tilda, tog fram vattenpipan, hade tända ljus, bra musik och ås. Jätte mysigt. Efter ett tag tänkte vi åka hem till Andreas eftersom detvar fest där men vi var tvungna att vänta på bussen i en timme. Så när vi väl kom fram var festen slut. Men vi hade trevligt ändå, spelade sms roulette, tog bilder, pratade och så. En skön kväll!

Idag är det värsta triaton dagen för mig! Har först åkt skidor, sen ska jag träna fotboll och sedan dansa. Härligt jobb av mig, man är väl en sportig tjej!

Här får ni tre bilder från igår.










Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0