Tummen upp för franskalektioner och Agneta!

Skolan var väl som vanligt. Förutom sista lektionen som skulle varit franska. Istället för att ha lektion hade våran underbara lärare Agneta bjudit hem oss på fika. Hon hade bakat crossianter och det fanns kaffe, the och saft. Så istället för att plugga franska verb fikade och pratade vi i hennes mysiga lilla hus.
Hur bra låter inte det? Finns för få lärare som hon alltså, hon är grymt bra!

Så vi i franska gruppen har bestämmt oss att köpa en liten julklapp till henne som jag och Sofia ska fixa på torsdag.
Man vill ju vara snäll tillbaka!

Nu ska jag hitta på något annat. Plugget glömde jag i skolan så får se vad jag hittar på.
Ska försöka somna tidigt. Ha det så bra.
Puss och kram.


Tummen upp för Agneta!

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0