Taggar inför myskvällen

Chacha bloggen, Klara här!
Sitter i kvällens outfit, en stor skjorta och trasiga leggins - NICE, och kikar runt på min nya dator. Tyvärr så har jag inte fått webkameran att fungera ännu... Jag är väl inte direkt något geni när det gäller datorer.

Kvällen kommer förmodligen att spenderas med mina tjejer, godis och annat onyttigt och idolfinalen hemma hos fanny. Mysigt! Nu ska jag ta och ladda in bilder i datorn, så kanske det kommer upp lite här om ett tag.

Ha en bra fredag kväll. Puss och kram.





En bild på mig och Jeanette ifrån gårdagens fika. Tack Felicia för bilden!

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0