Svar på en kommentar

Anonym om Luciahår ?:
klara, jag är en tjej på 12 vårar. Men jag behöver ett råd från en mogen kvinna som du: Ska jag börja med smink i skolan nu eller inte? Mamma säger nej, vad säger du?

Hejsan!
Själv så fick jag inte min första mascara förens jag gick i sjuan. Typ höstlovet i sjuan var det faktiskt jag fick den. Jag tycker inte man ska börja sminka sig för tidigt efter som man i tolvårsåldern ändå är så naturligt söt och ofta har fräsh hy. Du hinner med allt sådant när du blir äldre! När man väl har börjat sminka sig blir det svårt att gå utan och det sliter på hyn. Jag håller med din mamma :-)

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0