Julstök

Vaknade i morse, fortfarande tjock i hals och näsa men med en känsla - jag mådde trots allt bra.
Kände inga feberkänslor, inget dunk i bakhuvudet eller tryck i öronen när jag svalde och inte lika stark yrsel som tidigare när jag reste mig upp. Tack Gode Gud för att jag så snabbt är på bättrings vägen, håller tummarna för att vara helt återställd i morgon så jag kan få köpa klart de sista julklapparna och kläder inför Julafton.

Idag står det på schemat att städa mitt äckliga, läskigt stökiga bombnedslags rum. Och bygga ett pepparkakshus. Julstöka lite alltså. Nu kör vi!


En bild på mig och coola johanna som jag nyss haft ett långt, bra telefonsamtal med.

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0