valborg i morgon, skyll på fanny om de blir regn

om det regnar i morgon, valborg och allt, så är det Fannys fel. Hon dödade en spindel i morse! vafan fanny?! Vi satte ju upp en regel om att "DEN SOM DÖDAR EN SPINDEL INNAN VALBORG DÖR PÅ DOMMEDAGEN" så skyll dig själv, du kommer få ångra detta.
Valborg ja. Just nu ser jag faktiskt inte fram emot det även fast vi har fina planer, jag har ett grymt gäng att spendera kvällen med och så vidare. Vet inte vad det är, känner mig nog lite nere. Men jag känner mig själv, och i morgon är jag antagligen jätte taggad. Hoppas det!

Ber till gud och håller tummarna för att kvällen blir rolig och att det INTE blir regn.


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0