nicke & nilla

tjabba tjena. Nu kom jag och tänka på det där barnprogramet där dom alltid sa så! Kommer ni ihåg programmet man såg på lördagsmorgorna? Nicke och Nilla. "Tjabba Tjena Nicke och Nilla" och så ställde man en fråga. typ "Det bor spöken under min säng, vad ska jag göra?" Och då ryckte dom alltid ut "Baaaaaarnväktarna!!" och så sjöng dom en sång. om ni inte vet vad jag menar så...... youtube ♥



Idag då. Var med på två lektioner sen kände jag mig inte så bra så jag gick hem. Sov i några timmar, pluggade, åkte på barnkalas, åkte på dans.
Nu ska jag väl chilla lite och sen plugga inför provet i morgon. Sen mitt favoritprogram - Cougar Town. wihiii!


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0