blogga

Hej! Ska börja med att berätta varför det varit dåligt med bloggning under helgen.
I torsdagskväll ringde u-laget och frågade om jag ville åka med dom på en natt cup mellan fredag och lördag. Så det gjorde jag.
På fredagen åkte jag ner på stan direkt efter skolan för att shoppa presenter till Fanny, sen åkte jag direkt iväg till leksand på nattcupen. Vi spelade matcher klockan 21, 23, 02 och 08. Jobbigt, men roligt! När jag kom hem sov jag och sen var jag tvungen att åka ner på stan igen för att köpa klart presenterna till Fanny. Blev två linnen och en kofta. Snygga grejer!

Kvällen igår tillbringades med tjejorna och sebbe (haha) hos Fanny där vi ät pizza och hade det trevligt. Sen åkte vi iväg på en chillig fest i knoppen och sendan efterfest. Det blev en helt okej kväll. Nu ska jag åka på dans, måste skynda mig! Pusspuss!

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0