Vandrarrrrrr.

I början av kvällen satt jag hemma, var social med mina föräldrar, beundrade mitt hår (hehe) och så vidare.
 
Sen kom Fanny så vi gick ut en sväng.
Träffade massa olika folk överallt, mycket människor ute. Sen stötte vi på davva och nick som var på väg till en fest dom inte visste var den låg. Så vi följde med för att visa vägen och så.. Vet inte hur det gick till, men det tog en jäkla lång tid att gå så vi kom aldrig fram. Men det var kul ändå haha. Vi hade roligt medans vi vandrade runt. :-)

Imorgon blir det fotbollsavslutning, dans och så kanske jag hinner ut och springa också. Hörs imorgon. Puss.


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0