hejsöndag

har inte bloggat igår, jag vet, men jag hade annat för mig. Först spelade jag fotbollsmatch, sen sprang jag med fanny, var bollkalle på a-lags matchen och sen fixade jag mig för att åka in till stan. På stan åt jag, fann, lovisa, fanny m, linnea och maja på tzatsiki vid 21 tiden. Det var riktigt mysigt! :-) Åt kyckling spett med pommes och tzatsiki.

Senare runt 10 åkte dom andra hem och jag och fanny var kvar. Då gick vi till maestro och träffade felicia, tilda, jeanette, TT och Johanna som skulle äta där. Jag och fanny var ju hyfsat mätta så vi åt inte.. Senare åkte jag felicia och jeanette till hälsinggården och träffade några innan vi drog på fest. Där var vi i typ 20 minuter för sen kom jag på att jag skulle vart hemma för ett tag sen.. Var en riktigt mysig kväll i alla fall! :-)

Idag har jag varitpå stan med mamma. Det blev en del köp, bilder kommer kanske förmodligen sen. Efteråt så var det ragga. Jätte roligt!!

Senare blir det springa med fellian. Härligt. Eller vad säger du felicia?!?!?!?!


Kommentarer
Denna kommentar skrev: sofia

Hörru du, vi får ta och hitta på nåt någon dag! :D♥

2009-09-13 @ 20:11:22
URL: http://lifeofsofiaa.blogg.se/
Denna kommentar skrev: Jessica

sv: hehe ja visst är allt snyggt:D måste hinna köpa det innan det tar slut:) för det är ganska populärt:) iallafall linnet!:)



Ja helgen har varit bra:)!

2009-09-14 @ 17:44:32
URL: http://sunshyne.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0