lördag var var längesen men nu får ni en outfit.


Kom på att jag inte visat outfit från lördags då det var Granny goes street, så här får ni.
Svart skinnjacka - MQ
Vitt linne - hm
Svarta jeansleggins - Vila
Flätad svart väska - Friis & company

Och till en svart vit outfit tyckte jag det passade med färg på läpparna.;)

Kom just hem från fotbolls träning. Det var den första på länge eftersom jag varit sjuk, kändes riktigt bra! :-)

Efter mat och dusch så ska jag åka till matilda dit också felicia och jeanette kommer. Ska bli riktigt trevligt, tjejkväll så det ryker om det! Film, godis och mys! Härligt :-D


Kommentarer
Denna kommentar skrev: tilda

självklart! bara att komma! :)<33

2009-09-11 @ 20:15:52
URL: http://matildaromlin.blogg.se/
Denna kommentar skrev: FELICIA

kolla min blogg kolla min blogg kolla min bloggkolla min bloggkolla min bloggkolla min bloggkolla min bloggkolla min bloggkolla min bloggkolla min bloggkolla min bloggkolla min bloggkolla min bloggkolla min bloggkolla min bloggkolla min bloggkolla min bloggkolla min bloggkolla min bloggkolla min bloggkolla min bloggkolla min bloggkolla min bloggkolla min bloggkolla min bloggkolla min bloggkolla min bloggkolla min bloggkolla min bloggkolla min bloggkolla min bloggkolla min bloggkolla min bloggkolla min bloggkolla min bloggkolla min bloggkolla min bloggkolla min bloggkolla min bloggkolla min bloggkolla min bloggkolla min blogg

2009-09-13 @ 18:24:13
URL: http://felicialunds.blogg.se/
Denna kommentar skrev: Jessica

Gud så fin outfit!:) din blogg är också fin:)

Kommentera gärna mitt inlägg om min "Dröm outfit" är du snäll och säg vad du tycker:)



Haft en bra helg annars:)?

2009-09-14 @ 17:19:57
URL: http://sunshyne.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0