right now na na na

Kom just hem från dansen. Sitter och beundrar min nya header. Wackert som min vän caroline skulle sagt.

Behöver jag ens säga något om dansen? Jag känner att varje tisdag och söndag kommer ett inlägg där det står "Kom just hem från dansen. Det var jätte roligt som vanligt och gick ganska bra. Älskar att dansa!". Visst är det så!? Joooo så är det. Men det stämmer ju också efter varje gång. Men aja tiHiihHI.

Om tjugo miniminuter ska jag se på de Desperata Hemmafruarna. Hurra hurra.

Innan dess tänkte jag painta en bild till er. Vänta en sekund eller två. :-)


Kommentarer
Denna kommentar skrev: FELICIA

ja din header är så sööööt<3<3<3

2009-10-14 @ 19:08:25
URL: http://felicialunds.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0