Hemma igen och nu sticker jag ut.

Hemma igen efter dagen på falu kuriren! En jätte rolig dag, fick träffa massa roliga människor och se hur det gick till på en redaktion.
Direkt efter det gick jag in till stan, efter som jag och sämmi missade bussen, och dansade på arenan med Fanny. Han bara dansa i ungefär 40 minuter för sen så skulle jag på bio med mormor och syrrän. Vi såg Flickan som lekte med elden. Jag gillar inte sånna filmer och har inte heller sett ettan men den var väldigt spännande hur som helst.

Har inga bilder än, Samira stod för korten så kanske kan knycka några från hennes blogg sen om hon lägger ut :)

Nu vill ottilia att jag följer med ut. Hörs sen!!!!!!!!!!!!!!!

 


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0