grattis fanny!

Rubriken tillägnade jag idag fanny månsson, grattis på 15 års dagen! :-D

NOprovet gick ganska bra. Mer orkar jag inte säga om det.

Ikväll är det dans, den tänker jag inte missa som jag gjorde i söndags. Åhh vad kul det ska bli! Innan dess så ska jag försöka plugga innför provet på torsdag, göra engleska läxan och så.

Idag på engelskan hade vi redovisningar. Har fått arbeta om en artist eller grupp och så skulle man idag berätta och spela en låt av den man jobbat om. Jag hade valt att jobba om Hoffmaestro. Det gick helt okej, men jag tycker verkligen inte om att prata inför klassen på engelska. Det är ganska tråkigt för jag blir nervös att säga fel, pratar för snabbt, har dåligt uttal och hakar upp mig på vissa ord. När jag tränar innan låter det alltid bra med uttal och jag kan nästan texten utantill men sen framför klassen så går det inte bra alls.. Aja, helt okej gick det i alla fall..

dagenstråkkläder.. 

och jag slog just mitt personliga rekord i dålig bildkvalitet.. MÅSTE börja använda kamerisen!

puss


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0