God morgon blogggggg

En liten låt jag hittade på bara sådär. Den heter broder bloggen. Sjung den med samma melodi som broder jakob. Tihihih :-) <3

God morgon bloggen, god morgon läsarna. Sover ni? Sover ni?

Nu är dags att vakna, nu är det dags att läsa Klarara punkt blogg punkt seeee.

Kom ganska just till skolan, CYKLADE dit. Så otroligt duktigt gjort av mig! Var ungefär.. tredje gången jag cyklade den här terminen. Annars är det ju moppe som gäller. Det börjar bli lite kallt.. Köper busskort på höstlovet!


cykelfanny<3<3<3 

Idag ska jag skriva en krönika tror jag? Och göra en radioprograms intervju. Ska väl bli skåjj.

Senare utvecklingssamtal.................... bambambaaaaam.






ciaoooooo


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0