9-2

Idag har jag varit i skolan från 9 - 14. Riktigt skönt med kort dag! Och så kommer det vara hela den här och nästa vecka, för vi har praoveckor nu. Fast istället för prao så är jag i skolan på en sak som heter skrivarskola. Riktigt kul efter som jag vill lära mig skriva bättre och på fler sett. Funderar på att bli journalist? Idag skulle vi skriva noveller, det gick sådär men jag kom igång efter ett tag. Det var i alla fall kul hela tiden!
Trevligt sällskap med Hannamjonsson.blogg.se , kraftsamira.blogg.se , ffiiyah.blogg.se och kelly med flera. 

Dagens klädisar:



blus eller vad det kallas - HM
linne under - wear it
jeansleggins - VILA

Kommentarer
Denna kommentar skrev: fifficent

Klara! Håll utkik i falukuriren om det kommer upp någon jobbannons till Ung-redaktionen! Vi behöver fler som vill skriva! :D Är du intresserad så kan jag ju alltid säga till när vi lägger ut en annons!

/Sofia

2009-10-12 @ 23:09:26
URL: http://fifficent.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0