*ZnÖfLinGwWoR faLLerR*

shue bitches. nej förlåt nu var jag elak. Men hej. Sötisar? Ja det lät bättre.

Jag har sett höstens första snöflingisar nu!!
När jag kom ut från ica maxi efter att ha köpt 5 bananer och mandariner så var det några vita minisaker som flög i luften. Jag reagerade inte så mycket. Damm? Tänkte jag väl typ. Pappa mumlade lite för sig själv/till mig sådär som han gör ibland "Ohjjj det snöar". Och jag bahh OH MY GOD!!!!!! lix. Ahh ni fattar aaahh. 

Teknik dagen idag var bra. Vi skulle göra vår egen duschtvål. Jag, Fanny och Hanna jobbade tillsammans. Resultatet blev lila, godisdoftande slime. Mums.


åh minns det här så väl! Förra höstlovet, första snön. Jag, Sanna, Max och Tobbe ute i snön. :) 

Kommentarer
Denna kommentar skrev: snöflingan *blink*blink

åhhh, misssss! cool_girls-97

2009-11-05 @ 14:44:08
URL: http://sannaericson.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0