ensam mamma i mitt <3



Sista avsnittet av ensam mamma söker såg jag idag hemma hos min granne hanna. SNYFT säger jag då bara. Då när Ulrika och fotbollslasse kramades i slutet.. så kära.. så lyckliga. Vackert! Hade i för sig förstått att det skulle bli dom från början.

Och att madde inte valde någon? Ojoj oväntat värre!

Och så Helena och Oscar, guuulligull.
Fast har vetat länge att det skulle bli dom. Har ju min kontakt jenny uppe i karlsskoga, så hon har berättat att Oscar flyttat in hos helena för länge sen. ;-)

Fantastiskt program! Nu får man istället börja se fram emot paradise hotel som börjar snart. Yippie!

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0