daaammaa varje onsdag är desaaammaa

Fast idag är det fredag och jag och syrran har just storstädat. Nu bli mami och papi glada tihihihi. :´)

Startade dagen med att gå ut och springa med ottilia. Känner mig väldigt dåligt tränad nu när vi har haft fotbollsuppehåll, men ändå har jag dansat minst två gånger i veckan och sprungit ibland och gått ganska mycket. Aja får väl träna igång mig igen bara!! Är ju trotts allt en aktiv sporttjej. En cool brud helt enkelt!

Ikväll får jag se vad jag hittar på.


förresten så har TT kommit hem från thailand nu, welcomevälkommen! :-D

LATER, puss



hhaahaha bilden.
Jenny
omedveten om kameran, felicia försöker vara söt, tt plewtar jenny, carro smilar som fan, tilda försöker strika en pose och vara en cool brud. ååh <<3<3<3


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0