22.15


I brist på bilder så ger jag er den här fantastiskt söta bilden.

Sådär ja. Sista dagen på lovet har nu gått. Imorgon så börjar skolan igen vilket känns fantastiskt - jobbigt.
Känns ju i alla fall lite kul att få träffa alla kompisar igen.. Eller dom träffar jag ju ändå så jag vet faktiskt inte riktigt vad jag har att se fram emot? En teknik uppsatts som måste in, flera prov, gå upp kvart i sju varje morgon.. jo det här känns toppen! Verkligen.

Nej men så hemskt är det inte.. Nu överdriver jag.. För hoppningsvis. I alla fall så behöver en skönhet sin skönhetssömn - så gå och lägg ner nu mina vackra läsare!

Jag tänker också sova nu. Så då hörs vi imorgon antar jag. Påtal om imorgon så ska jag ha min fina päls på mig. H-gårn verkar som bekant spara på kostnader genom att sänka värmen till - 3 så den kommer sitta fint!

Sov gott. Dröm sött. Puss.


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0