såja!

Nu har jag tränat ute i regnet och ätit middag. Träningen gick bra.
Jag vill verkligen att det ska bli bra väder nunuNU!


När jag kom hem från stan idag såg jag ett riktigt sommartecken!..

..Äppelblommor! 


Vad gjorde ni igår då?
Jag sov över med Felicia och Sanna de banana. Vi var ute och cyklade runt och träffa lite roligt folk och sen åkte vi hem till Hugo som hade fest. Det blev en riktigt kul kväll! Var hemma igen vid 03.15 så ni kan ju gissa om jag är trött nu! Sov mindre än 6 timmar inatt, okej inte så lite men eeendåååå! Mattias sov också över hos mig så jg har inte sovit särskilt skönt; vi var 4 personer på två smala madraser..
Sånt är livet.

Ikväll blir det kanske viking? får se får se!

smek på er.

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0