nåååååå sänkte jag mitt vg då?

Det kan jag inte svara på än men jag tror nog det. Ett G måste det väl bli i alla fall! Men det gör inte så mycket om jag inte har VG i franska längre, förstod inte riktigt varför jag fick det förra terminen ändå.  men JAJA!

Idag har jag klippt och slingat håret på salong M & Es !!!!!!! :D

Och så här gick det till.................................................. :D nöj er med mobilbilder HÄHÄHÄ!!!


försöker se oskyldig ut (har just ätit upp dom sista kakorna..)


[email protected]


co0l-blond-girl.kom......

efteråt så var de stan som gällde! Dagens köp blev en tshirt.


Den på bilden fast i mindre strl.
mucho bra!

jotack min dag har varit helt okej!

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0