klockan är 17.08..

..och jag tror att träningen börjar om ungefär 2 timmar.  I alla fall enligt Fellan.

Idag var vi på ungdomsmottagningen med klassen! Det var helt okej.. Lyssnade medans gynekologen pratade på. Sen fick vi gratis kondomer och sen gick vi på dalarnas museeum innan bussen kom.

Skönt att missa i princip hela skoldagen, när vi kom tillbaka hade vi bara NO och svenska kvar men svenska läraren var sjuk så vi fick gå hem 1 timme tidigare. :D

När jag väl kom hem var det plugg som gällde! Har varit ganska duktig, gjort SO läxan, franska läxan och pluggat inför NOprovet imorn. Allt utan att somna. Jag är värd dagens medalj!

dagen outfit ska ni få en bild på. nästa inlägg.

smek.

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0