igår

igår cyklade jag fellan, sanna och mattias till roxnäs. Där gjorde vi en brasa av en tampong, rikskuponger och lite pinnar. Vi träffade lite fler folk sen cyklade vi iväg och gjorde ingenting sen åkte vi hem.
Sen pratade jag i telefon med alla möjliga och såg än en gång på twilight. Den är grym!

Idag blir det kanske gullnäsgården.. Får se :) Antingen det eller något annat. Känenr inte riktigt dom som är i gullnäs så jag vet inte.. Men vill ju samtidigt inte göra lilla bergis besviken. Får la se hur det blir.

Smäkaah


Kommentarer
Denna kommentar skrev: Anonym

googla blackbook så kommer internetbutiken fram :D

2009-05-16 @ 17:54:23
URL: http://jo
Denna kommentar skrev: Anonym

/ jonna

2009-05-16 @ 17:54:33
Denna kommentar skrev: bergis

kläääääääääriiiiiiiiiiiiiiiiiiii <3

2009-05-17 @ 12:32:00
Denna kommentar skrev: marika

alltså såååå sjukkit fiiiinast du är smutsih!

2009-05-18 @ 21:36:10
URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0