Hejdå Fellibejb...

Då säger vi hejdå till Fellibejb som åker till grekland inatt. Och så säger vi tack för bilden som jag snodde från din blogg.



Ha det underbart älskling :D Försök nu att inte tänka så mycket och istället bara chilla pung! 
Gör nu allt det där roliga som skulle vara ännu roligare om jag var med; sno dyra drinkar, bli brunare än grekerna själva, ät så mycket glass du orkar, ragga på alla snyggingar du ser och badabadabada!

Kommer sakna dig men det vet du redan.
Jag ska se till så att Sanna överlever utan dig, jag lovar.

Ses om en veckan bäbi!
puss och smek.

Kommentarer
Denna kommentar skrev: FELICIA

naaaw du är ju för underbar ditt rövhål! :D

ÄLSKAR DEJ OCH KOMMER SAKNA DEJ GRYMT MYCKE!!!!!!! pussspusssspusss

2009-05-24 @ 22:56:10
URL: http://felicialunds.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0